torstai 30. toukokuuta 2013

Tohinaa touhutöppösiin !

Viikko on vierähtänyt viime kirjoituksesta, pahoittelut pienestä tauosta mutta tekemistä on riittänyt vaikka pienelle kylälle ja tässä tapauksessa ei ole ollut kylää kenelle jakaa tekemisiä vaan kaiken olen hoitanut itse.

Sunnuntai-maanantai aikana muhun iskeytyi kamala vatsapöpö ! Maanantaina painoin kuitenkin töitä 10h, vaikka olo oli kamala, viimeisen asiakkaan aikana oli pakko käydä oksentamassa. Onneksi asiakas oli tuttu, mutta voitte kuvitella kuinka minua hävetti !!! Sen jälkeen kuitenkin olo helpottui, ja enempää ei tarvinut oksennella, ja sain työni rauhassa tehtyä. Tämä viikko on muutenkin viimeinen työ viikkoni nykyisessä työpaikassani, ja tarkoituksena oli nauttia kesästä tyttöjen kanssa kesä-heinäkuun ajan, mutta kuinkas käykään. Töitä olis tarjolla heinäkuusta alkaen, ja maanantaihin mennessä pitäis tehdä päätöksiä. Toissa päivänä postilaatikkoon kilahti kutsu valintakokeisiin ( mä kun olin ajatellut että en mä mihinkään pääse, edes haastatteluun ).

Pienessä hetkessä ne asiat vaan tuppaa muuttumaan, ja yleensä onneksi parempaan päin !

Auringosta en ole päässyt nauttimaan, mutta eiköhän ensi viikolla jossain välissä, vaikka ensi viikoksikin on ohjelmaa, ja paljon ! Siitä myöhemmin lisää. Nyt siivoamaan ja kakku koristelemaan, juhlimme tänään isomman lapsen 5-vuotis kaveri synttäreitä, ja neiti tilasi prinsessa kakun ;--)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoida saa myös !