maanantai 13. toukokuuta 2013

se olis taas maanantai

Viikonloppu meni taas niin, että hurahti. Perjantaina mies haki meille uuden lipaston olohuoneeseen, vihdoin ja viimein. Olen hullu avovaimo kun annan miehen ostaa huonekaluja ilman että olen nähnyt, muutakin yhden surkean kamerakuvan ( lipastosta kuvaa myöhemmin ). Vaikka olenki aikamoinen päällepäsmäri ja haluan aina päteä, niin asunto-asioissa meillä on miehen kanssa sama maku! 
Luotin että lipasto on hyvä, ja hyvä se onkin !

Lauantaina pyöräiltiin tyttöjen kanssa pitkä lenkki ja illasta suuntasin omien kavereiden kanssa Rossoon 
( edelleen huono paikka ) syömään, en ollut nähny heitäkään varmaan 4-5 viikkoon, ja asiaa  oli niin paljon että pelkän ruuan tilamisessa meni kauan, kun ketään ei pystynyt listaan keskittymään.

Syömässä olin tämän näköisenä, parin euron kirppispaita sekä cubuksesta ostettu pöllökaulakoru päällä.



 Äitienpäivänä sain nukkua  vähän pidempään ( tai maata sängyssä rauhassa, uni ei enään tullut ). Mies ja lapset olivat laittaneet aamupalaa ja sen jälkeen herkuteltiin superhyvällä Brownies juustokakulla.

2 kommenttia:

  1. Hienoa paita ja pöllökoru on niin magee, että pitäisköhän itekki käydä ostaas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon huono pitämään koruja mutta ostin ton jokunen aika sitten, oli vielä -30% hehhe ;)

      Poista

Kommentoida saa myös !